poniedziałek, 29 lutego 2016

Informator #1


Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z serii Informator, ponieważ mam dla Was kilka informacji :D


Po pierwsze:
Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam założyć Fanpage'a na Facebook'u. Nie wiem czy podołam temu zadaniu, jest to pierwsza taka moja strona na Facebook'u, ale nie poddaję się :D
Mam nadzieję, że chętnie będziecie na niego zaglądać ;) --> https://www.facebook.com/ksiazkowyswiatwyobrazni/?fref=ts

Fanpage jest dla mnie kolejnym źródłem motywacji. W końcu znalazłam zajęcie, które mi się podoba i nie nudzi po miesiącu (pisanie recenzji) :D Może nie jestem wielką pisarką, ale cieszę się, że mogę się z Wami podzielić moją opinią na temat przeczytanych książek i zobaczyć, co Wy myślicie na ich temat ;)


Po drugie:
Myślałam ostatnio o poście z serii Q & A, pytania o mnie, o książki, o wszystko, ale nie wiem czy sprawdzi się coś takiego na blogu o książkach. Dlatego chciałabym usłyszeć Waszą opinię na ten temat. Czy ciekawiłby Was taki post? :D


Po trzecie: 
Z racji tego, że zbliża się wiosna, to w następnym miesiącu (marcu) odbędzie się rozdanie książkowe. Jedna osoba, wybrana drogą losowania, stanie się posiadaczką jednej, wybranej przez siebie książki. Zachęcam Was do zgłaszania się i namawiania do tego swoich znajomych ;)



To tyle na dzisiaj. Dajcie mi znać w komentarzach, co sądzicie o takiej serii Q & A na blogu książkowym. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM