środa, 15 listopada 2017

Czytelnicze podsumowanie III. kwartału 2017 | lipiec, sierpień, wrzesień

Hej Kochani!
Przychodzę dzisiaj do Was z ponad miesięcznym opóźnieniem (wybaczcie!!! :( ) podsumowania III. kwartału tego roku. Tak jak mówiłam na początku, tak też robię, podsumowania umieszczam dopiero po trzech miesiącach - nie co miesiąc, tak jak to było w roku ubiegłym, gdyż nie widzę po prostu sensu pisania ich co miesiąc. :D

Tak więc poniżej przedstawiam swoje wyniki czytelnicze z lipca, sierpnia i września :)


W LIPCU:

* przeczytałam 4 książki ( w sumie 1476 stron):

  • "Spójrz na mnie" Nicholas Sparks ★★ (512 stron)
  • "Ponad wszystko" Nicola Yoon ★★ (328 stron)
  • "Łza i morze" Marcin Nowak Lubecki ★★✩✩✩✩ (288 stron)
  • "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee ★★★★✩✩ (348 stron)
* opublikowałam 2 recenzje i 2 inne posty:
  • "Ponad wszystko" Nicola Yoon
  • "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee

W SIERPNIU:

* przeczytałam 8 książek (w sumie 3576 stron)
  • "Promyczek" Kim Holden  ★★(592 strony)
  • "Dance. Sing. Love. Miłosny układ" Layla Wheldon  ★★(528 stron)
  • "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes  ★★ (496 stron)
  • "Tylko Ty" Federico Moccia  ★★ (320 stron)
  • "November 9" Colleen Hoover  ★★✩ (320 stron)
  • "Drzewo kłamstw" Frances Hardinge  ★★ (456 stron)
  • "Pikantne historie dla pendżabskich wdów" Balli Kaur Jaswal  ★★ (408 stron)
  • "Ruchome piaski" Malin Persson Giolito  ★★✩ (456 stron)
* opublikowałam 5 recenzji:
  • "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes
  • "Dance. Sing. Love. Miłosny układ" Layla Wheldon
  • "Drzewo kłamstw" Frances Hardinge
  • "Ruchome piaski" Malin Persson Giolito
  • "Pikantne historie dla pendżabskich wdów" Balli Kaur Jaswal
  • "November 9" Colleen Hoover
  • "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes

WE WRZEŚNIU:

* przeczytałam 1 książkę
  • "Chata" WM Paul Young ★★(304 strony)
* opublikowałam 1 recenzję i 1 inny post
  • Enigmas
  • Angielski kieszonkowiec "Piece of cake"

7 komentarzy:

  1. Ciekawe podsumowanie. Przeczytałaś ciekawe książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przeczytałaś i napisałaś rzeczowe recenzję. Brawo :-) Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chatę również przeczytałam. "Kiedy odszedłeś" jest w moich planach do przeczytania, ale ostatnio ciężko mi znaleźć te książkę. To znaczy jak pamiętam to nigdzie jej nie ma. Jak zapomnę, to nie sprawdzam. Ale może niedługo się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chata urzekła moje serce. Natomiast jeśli chodzi o Kiedy odszedłeś, to spodziewałam się czegoś lepszego, ale mimo wszystko książka świetna <3 Na pewno można ją gdzieś kupić/pożyczyć. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Sparksa! W ogóle podziwiam, że jestem w stanie Przeczytać tyle książek w ciągu miesiąca :o

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM