piątek, 10 czerwca 2016

Hunger Games TAG


Dzisiaj kolejny Tag. Zostałam do niego nominowana przez Alicję z bloga Podążając za książkami.
Zapraszam!


1. Która część trylogii jest Twoją ulubioną?
Zdecydowanie pierwsza. Była chyba najbardziej emocjonująca. :)

2. Jak długo wytrwałabyś w Głodowych Igrzyskach?
Zacznę od tego, że jestem osobą wysportowaną i nie poddawającą się zbyt szybko. Oprócz tego jestem szybka, ale to tyle.Nie potrafiłabym znaleźć sobie jedzenia na dłuższy czas. Może z moim szczęściem przetrwałabym trzy dni. :D

3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
Zdecydowanie Zmiechy. Kocham zwierzęta i nie lubię patrzeć na to, jak cierpią, a już w szczególności szkoda mi ich było, jak ludzie mutowali je i wypuszczali tylko po to, aby zabić ludzi. To jest chore!

4. Jak dowiedziałaś się o Igrzyskach Śmierci?
Z tego co pamiętam, to od koleżanki. Zauważyłam u niej na półce "Kosogłosa" i spytałam się o tę książkę. Strasznie ją zachwalała, więc i ja postanowiłam przeczytać całą serię. :D

5. Jaki jest Twój ulubiony moment z całej serii?
Chyba moment, kiedy Katniss zakochała się w Peecie. I jeszcze jeden moment mi się podobał, przyjaźń Katniss z Ruth, a w szczególności moment jej śmierci. Scena została pięknie przedstawiona. :)

6. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem?
Bez wątpienia Katniss. Jest ona taką niezależną i silną kobietą. Troszczy się o wszystkich, nie poddaje się do samego końca. Podziwiam ją za to.

7. W którym dystrykcie byś żył?
Nie mogę się do końca zdecydować, ale chyba w trzecim.

8. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?
Cała książka jest emocjonująca, ale najbardziej emocjonującym momentem była chyba śmierć Ruth i biczowanie Gale'a.

9. Gdybyś mógł wziąć na arenę jedną rzecz, co by to było?
Nie mam zielonego pojęcia. Pewnie coś bezsensownego i mało przydatnego.

10. Co jest najbardziej złowieszczym planem, jaki ktoś wymyślił w powieści?
Zdecydowanie plan Coin o zbombardowaniu dzieci! Ona była naprawdę chora!

11. Czego najbardziej nie możesz doczekać się w filmie?
Nie oglądałam jeszcze "Kosogłosa". Mam nadzieję, że się nie zawiodę i reżyser nie pominie żadnego wątku z książki. Czekam jedynie na to, żeby film był porównywalnie dobry do książki.

12. Kto jest Twoim ulubionym czarnym charakterem?
Myślę, że mogłabym zaliczyć do niego Snowa. Niby taki elegancki i miły, a potrafił robić takie rzeczy!


NOMINUJĘ:
Olę z http://alekczyta.blogspot.com/
Klaudię z http://zksiazkadolozka.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem Katniss to najsłabsze ogniwo całej trylogii. Nie lubię jej za niedojrzałość, niezdecydowanie. Poza tym mam wrażenie, że zamiast od walki, była od noszenia efektownych strojów. Jej siostra lepiej mi pasuje na główną bohaterkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam Cię na dwie najnowsze recenzje.
      "Korona" i "Następczyni" - ich recenzje już są!
      https://recenzje-by-my.blogspot.com

      Usuń
  3. Team Peeta <3 :D
    Za najbardziej emocjonujący moment również uważam biczowanie Gale'a i śmierć małej Rue. No, może wstrząsnęła mną jeszcze śmierć Finnicka ( :( ) i Primm.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM