czwartek, 31 maja 2018

Książka - najlepszy prezent na Dzień Dziecka

Hejka :D
Kilka dni temu publikowałam post dotyczący 8 książek, które według mnie najlepiej sprawdzą się jako prezent na Dzień Matki. A dzisiaj przychodzę do Was z pomocą, jeżeli nie wiecie Drodzy Rodzice, co podarować swojemu dziecku w jego święto.


Moje propozycje książkowe podzielę na kilka kategorii względem wieku dziecka. A więc...


Dla najmłodszych...



        


I wiele, wiele innych... Książek z serii "Tupcio Chrupcio", a także "Opowiedz mi..." jest bardzo dużo, dlatego myślę, że każdy znajdzie coś, co może zainteresować jego pociechę. :)


Dla dzieci w wieku szkolnym...

    

          

         

Dla podróżników dobrym pomysłem okażą się książki Neli, która zabiera czytelnika w swoje niezwykłe podróże. Dla lubiących sport, szczególnie chłopaków, świetnie sprawdzą się książki o piłce nożnej, opisujące jej krótką historię.
Ostatnimi czasy wydawnictwo Wilga wznowiło publikację dzieł ponadczasowych artystów i wydają urozmaicone w kolorowe ilustracje książki tj. "Akademia Pana Kleksa", "Czerwony Kapturek" i wiele, wiele innych, które my bardzo dobrze znamy.
Z doświadczenia też wiem, że dużą popularnością cieszą się książki z serii "Magiczne Drzewo" po które równie warto sięgnąć.


Dla młodzieży...

          


            

               

Idealne na prezent okażą się książki Colleen Hoover, która pisze lekkim, zrozumiałym językiem, najczęściej o miłości, ale także o codziennych perypetiach nastolatków.
Seria książek o Harrym Potterze jest nam chyba dobrze znana. Jeżeli natomiast Twoje dziecko zaczyna dopiero swoją przygodę z czytaniem, to myślę, że te książki będą, moim zdaniem, bardzo dobre na początek.


Uniwersalne...


            


       


 Mam nadzieję, że moje propozycje pomogą Wam wybrać idealny prezent dla swojego dziecka! :)


A Wy co proponujecie? Jakie książki lubią czytać Wasze dzieci?












2 komentarze:

  1. Ja jeszcze polecam "Był sobie szczeniak Ellie". To kolejna książka z serii "Był sobie pies" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej książce nie słyszałam, ale chętnie zwrócę na nią uwagę. :)

      Usuń

INSTAGRAM