wtorek, 25 października 2016

W głowie się nie mieści Book Tag


Jakiś czas temu Ola z bloga Książkowa Kraina nominowała mnie do W głowie się nie mieści Book Tag, za co bardzo dziękuję. :* Zapraszam Was do zabawy! :)


Jeżeli ktoś się jeszcze nie spotkał z tym tagiem, to chodzi w nim o to, że do każdej z emocji występujących w bajce "W głowie się nie mieści", mamy przyporządkować jakąś książkę.  A emocji mamy pięć i są to: radość, odraza, strach, smutek, złość.




Radość
Książka, która mnie rozbawiła i zadbała o dobre samopoczucie. 

Do tej emocji wybrałam książkę "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. 

Mimo iż zakończenie książki jest smutne, to zachowania bohaterów i ich przekomarzanie się ze sobą było bardzo zabawne. Przy tej książce nie tylko płakałam, ale tez się śmiałam. Autorka zapewniła czytelnikowi dobrą dawkę humoru, którego nie było ani za dużo, ani za mało. :D






Odraza
Książka, która przyprawiła mnie o zniesmaczenie. 

Wybór nie był trudny, bo jest to książka "Fynf und cfancyś" Michała Witkowskiego. 

To, co dzieje się w tej książce i sytuacje, które opisuje autor, są wręcz paskudne. Będąc na 50 stronie czekałam tylko, kiedy książka się skończy i będę mogła ją odłożyć. Nie miałam wtedy ochoty na nic innego, jak pozbyć się jej z moich rąk. 





Strach
Książka, która przyprawia mnie o dreszcze. 

Raczej nie czytam kryminałów, rzadko się zdarza, żebym sięgnęła po tego typu powieści, jednak trochę się bałam, kiedy wieczorem czytałam "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" Anastasii Hopcus. Książka przyprawiała mnie o dreszczyk emocji, a autorka tak umiejętnie trzymała czytelnika w napięciu, że się bałam. :D







Smutek

Książka, przy której płakałam. 

Tutaj miałam bardzo duży problem z wyborem, gdyż praktycznie każda powieść Nicholasa Sparksa sprawiła, że przy niej płakałam, a także wiele, wiele innych romansów, które miałam w ręku, mnie wzruszyło, jednak w ostateczności mój wybór padł na "Prawo Mojżesza" Amy Harmon. Książka była po prostu genialna!






Złość
Książka, która mnie zezłościła.

Tutaj z kolei nie miałam problemu z wyborem. Byłam zła czytając "Zemstę" Aleksandra Fredry. Tylko czekałam na to, kiedy dobiegnie jej koniec. 









Jeszcze raz dziękuję Oli za nominację. :* Mam nadzieję, że dobrze się ze mną bawiliście. :D


Chciałabym nominować do tego tagu Ulę z Drzwi do innego wymiaru. Będzie mi bardzo miło, jeżeli wykonasz ten tag. :D

3 komentarze:

  1. Świetny tag! :) Jejku, uwielbiam "Prawo Mojżesza". Już dawno żadna książka tak mnie nie rozwaliła jak właśnie ta... Jest po prostu przepiękna, pełna emocji.
    Pozdrawiam,
    Ania.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się z Tobą zgadzam. Jej kontynuacja też była genialna. <3

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi. Czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś", mnie też bawiła ta książka.

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM