piątek, 17 czerwca 2016

Psychoskok: "Życie i zdrowie masz tylko jedno" Violetta Wróblewska


Hej Kochani! Jestem mega zadowolona, ponieważ kilka dni temu udało mi się nawiązać moją pierwszą współpracę z wydawnictwem. Jak łatwo można zauważyć, jest to wydawnictwo Psychoskok. Właśnie jestem w trakcie czytania książki z tego wydawnictwa i powiem szczerze, że zapowiada się naprawdę ciekawie. Już niedługo postaram się opublikować Wam jej recenzję. ;)


A teraz coś o książce "Życie i zdrowie masz tylko jedno".
Niestety nie zetknęłam się jeszcze z tą książką, jednak słyszałam o niej bardzo dobrą opinię, która naprawdę zachęca do przeczytania tej książki:

"Nieważne, gdzie spędzasz wakacje, w górach, nad morzem, w mieście czy też integrując się z przyrodą, pamiętać należy, że dobrą książkę zawsze warto mieć przy sobie. "Życie i zdrowie masz tylko jedno" Violetty Wróblewskiej to idealna lektura na wypoczynek. Lekka i przyjemna, dzięki której na pewno się zrelaksujesz."

Z tego co udało mi się dowiedzieć, to książka zawiera dużo przydatnych porad, które pozwalają nam zapewnić sobie dobre życie, radzą jak postępować w trudnych sytuacjach, pokonywać choroby fizyczne i psychiczne, zdrowo się odżywiać, odnaleźć swoją drogę życiową, a także jak osiągnąć wewnętrzny spokój i harmonię.

Jeżeli lubisz książki o podłożu psychologicznym, to jest ona jak najbardziej dla Ciebie. ;)
Pierwszy raz słyszę o tej książce, jednak zaciekawiła mnie ona swoim opisem i pozytywnymi opiniami, dlatego mam nadzieję, że uda mi się ją zdobyć i w najbliższym czasie przeczytać.

Dla zainteresowanych: 
książka do kupienia m.in. w sklepie internetowym Tylko Relaks:



Książka wydawnictwa Psychoskok

1 komentarz:

  1. Ja również kilka miesięcy temu nawiązałam współpracę z tym wydawnictwem i jestem z niej naprawdę zadowolona. Tobie gratuluję i również życzę owocnej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM